Icarus a fost amânat

Icarus, jocul co-op sci-fi survival dezvoltat de Dean Hall și RocketWerkz, a fost amânat până în noiembrie. Data originală de lansare a jocului era 11 august.

„Am urmărit cu atenție dezvoltarea jocului și ne-am decis să îl amânăm pentru a-i oferi mai multă dragoste”, acesta este anunțul de pe pagina de Steam a jocului.

Dean Hall, director executiv la RocketWrekz și creatorul jocului DayZ a postat un tweet în care a anunțat amânarea jocului. „Suntem triști că trebuie să amânăm Icarus dar nu suntem triști în legătură cu decizia de a îl amâna. Am învățat o lecție mare de la DayZ: starea dezvoltării jocului setează timpul. Jocul trebuie să se mai coacă puțin pentru a fi grozav”.

Icarus a avut suișuri și coborâșuri, din punct de vedere al dezvoltării, de când a fost anunțat la PC Gaming Show în 2020. La început jocul a fost anunțat ca free-to-play, dar RocketWrekz s-a răzgândit și în iunie au dezvăluit că primul capitol al jocului va costa 30$, adică 125 de lei. Următoarele capitole vor fi sub formă de DLC-uri pentru care lumea va fi nevoită să plătească.

Există și niște vești bune pentru cei care au dat precomandă jocului. Pentru aceștia RocketWrekz a pregătit o serie de „weekend-uri beta” începând din august până în noiembrie. Programul pentru aceste weekend-uri pune la dispoziție diferite biomuri pe care jucătorii le vor testa. În fiecare biom vor înfrunta provocări noi.

Credit: RocketWrekz

Timpul petrecut în beta nu va fi luat în calcul pentru cei care decid să anuleze precomanda pe parcurs. „Toți cei care au dat precomandă la joc vor primi acces la Beta, și anularea precomenzii se poate face oricând indiferent de câte ore ai petrecut în Beta.”

Pentru cele mai noi știri din gaming, rămâneți pe Games Row și spor la joacă!

Default image
Mihai
„H”-ul e mut.
Articles: 49