Hunter’s Arena: Legends Review – Acțiunea orientală battle royale

Hunter’s Arena: Legends este un joc dezvoltat de coreenii de la Mantisco, de tip battle royale, care s-a abătut de la standardele clasice ale genului. Spre deosebire de majoritatea, care sunt shootere, acest joc abordează modul de joc „last man standing” dintr-o perspectivă melee. Vă prezentăm un review onest la Hunter’s Arena: Legends.

Pentru început, jocul este disponibil gratuit pe PS4 și PS5 în această lună prin intermediul PS Plus. Pe PC, acesta poate fi cumpărat de pe Steam cu prețul de 20 de euro. Nu se știe încă dacă Hunter’s Arena: Legends va veni și pe Xbox în viitor; asta pentru că nu este cunoscut încă durata parteneriatului de exclusivitate cu cei de la Sony.

Poveste

Pe scurt, aproape inexistentă. Jocul se laudă că se bazează în Evul Mediu în Asia. Nimic deosebit, doar mai găsești nume și abilități asemănătoare cu cele din alte jocuri (Wu Kong, de exemplu).

Nu este prezent un mod singleplayer, există doar battle royale, de 3 tipuri. Tutorialul parcă îți face puțin teasing cum că ar fi o poveste, dar după ce îl termini e cam meh… Caracterele au o scurtă descriere, de 2-3 rânduri, care evidențiază mai mult relația dintre ele, dar cam atât; fără detalii. Cum ar zice un celebru analist sportiv – dezastru în acest departament.

Gameplay

Gameplay-ul în acest joc este foarte diferit de conceptul de battle royale cu care am fost obișnuiți. Din păcate, ideea e foarte bună, dar execuția extrem de slabă. De multe ori nici măcar nu trebuie să gândești ce să faci, doar spamezi butonul de basic attack și câștigi. Din acest punct de vedere, bătăliile sunt foarte asemănătoare cu cele din Ultimate Ninja Storm.

Există caractere diferite, nu sunt toate la fel. Acestea sunt catalogate după atacurile lor – melee, mid-range și long-range. Totuși, diferența dintre ele este foarte mică și te poți duce cu ușurință să îi iei la pumni și picioare chiar dacă caracterul tău e „long-range”.

Ideea de bază a jocului e că trebuie să omori monștrii, care îți dau experiență și iteme, și să rămâi ultimul om în picioare din 30. Primești experiență și atunci când omori un jucător, precum și itemele lor. Cum am zis, ideea e destul de drăguță, doar că atunci când rămâi în ultimii 5 de exemplu, de obicei ăla cu nivelul cel mai mare câștigă. Nu sunt analist de pariuri, deci nu vă băgați casa că așa se întâmplă.

Primești 3 abilități la început, plus încă una când faci level 10. „Ultimata”, adică a 5-a abilitate, cea mai puternică, o primești tot la level 10. Problema este că, și am să subliniez asta, toate caracterele sunt foarte asemănătoare între ele, iar de multe ori nici nu trebuie să știi ce fac abilitățile, dai acolo în neștire. Mai mult de atât, sunt doar 5 caractere care nu sunt deblocate de la început, iar pentru acelea trebuie să joci cam 10 zile, sau să plătești cam 50 de lei – asta doar pentru unul.

Grafică

Să zicem că e ok și nimic mai mult. Gândiți-vă dacă Metin2 ar fi portat pe PS5 și optimizat, oricât i-ar face cei de la Gameforge, tot Metin2 rămâne. De notat este totuși că nu am avut parte nici de screen bleeding și nici de vreo scădere bruscă a fps-urilor.

Clădirile și peisajul sunt drăguțe și respectă tematica orientală. Detaliile, totuși, cam lipsesc, și e de înțeles dat fiind faptul că este un battle royale care favorizează fps-urile. Dar hei, un review e un review, nu contează că ești de-al lui Hunter’s Arena: Legends.

Sunet

O altă categorie în care pot să spun cu mâna pe inimă: „Nu este nimic deosebit”. Ar trebui să îmi fac un trademark, dar acesta este adevărul. Am întâlnit efecte sonore și o coloană mai bună la jocuri pe telefon. Preferam și melodia din map1 în loc de tobele astea în continuu.

Și asta a fost la coloană sonoră, doar niște tobe de război puse pe repeat… chiar cred că puteau mai mult. În ceea ce privește efectele sonore când lovești pe cineva sau ești lovit, același lucru. Rămân de părere că puteau mai mult.

Atmosferă

Jocul îți dă impresia că a fost grăbit. „Acțiunea orientală battle royale” – asta îl descrie cel mai bine. Gândiți-vă cum ar fi ca cei de la GameForge să facă un battle royale bazat pe Metin2, cam așa se simte acest joc. Împreună cu echipa, l-am poreclit Metin3, pentru că are totuși o grafică mai bună și lipsesc pietrele.

Concluzie

Un joc mult sub așteptările personale. Chiar speram să fie *acel* battle royale care nu mă va plictisiti repede. Hunter’s Arena: Legends este foarte repetitiv, și asta nu doar din cauza genului. Monștrii se spawnează în aceleași locații, iar caracterele sunt monotone. Povestea o băgăm la inexistentă, iar atmosfera per total este de un joc de prin 2010, free-to-play.

Default image
Phane
Pe D&D e urs mereu. IRL la fel.
Articles: 78