Assassin’s Creed Infinity. Cum vrea Ubisoft să revitalizeze franciza

Ultimele trei jocuri din seria Assasin’s Creed (Origins, Odyssey și Valhalla) au avut o abordare specială față de cum eram obișnuiți. S-au dus mai mult spre partea de RPG open-world, iar gradul de cosmetizare a crescut considerabil. Iată cum își propune „Infinity” să revitalizeze franciza.

Cei de la Ubisoft sunt gata să o schimbe și să o ducă în altă direcție. Întregul joc va fi reinventat. În acest moment, numele de cod al proiectului este Assassin’s Creed Infinity, iar dezvoltatorii vor să abordeze jocul într-o manieră modernă, sub deviza „live service”. Acest lucru ar presupune actualizări constante, sub formă de patch-uri. Practic, Ubisoft lasă de înțeles că acest joc va avea un aspect multiplayer și/sau va funcționa pe bază de expansiuni/season pass.

Assassin’s Creed… și atât?

TechRadar sugerează că, de fapt, nu ar fi vorba despre un nou joc. Sursa citată menționează varianta în care „Infinity” este doar numele de cod al unui proiect, ci nu al unui întreg joc – cum ar fi AC Valhalla. Scenariul prezentat ar uni toate jocurile de până acum într-o singură platformă, iar utilizatorul ar putea sări dintr-o perioadă a istoriei în alta. Acum te lupți cu Minotaurul, peste 5 minute ești în mijlocul Revoluției Franceze. Nu sună rău, dar din punct de vedere practic ar fi foarte greu de obținut un rezultat bun. Toate jocurile vechi ar trebui optimizate și aduse într-o variantă demnă de consolele next-gen – inclusiv haptic feedback-ul de pe PS5, pe care l-am simțit în foarte puține momente în Valhalla.

Credit: Ubisoft

Narațiunea jocurilor se leagă deja, dar acestea sunt doar elemente de tipul easter eggs – ascunse, dar (dacă ești fan) îți stârnesc un zâmbet. Potențialul Assasin’s Creed este extrem de mare, mai ales în direcția pe care am numit-o mai sus. Animus poate servi drept o conexiune între diverse perioade de timp, cele mai noi blocate în spatele unui season pass. De exemplu, să zicem că poți selecta 5 perioade din istorie, iar Ubisoft lansează pe a 6-a, pentru care va trebui să plătești 200 RON. Este o posibilitate și un subiect de discuție. Din păcate, nu avem mai multe detalii în acest moment.

Două studiouri sunt mai bune ca unul

Un alt aspect important despre „Infinity” este că va fi dezvoltat de două studiouri din cadrul Ubisoft. În mod normal, un singur studio este repartizat pentru a crea un joc. Vorbim aici despre Ubisoft Montreal (Valhalla, Watch Dogs și For Honor) și Ubisoft Quebec (Odyssey, Syndicate).

„În loc să continuăm să trecem de la joc la joc, credem profund că aceasta este o oportunitate pentru una dintre cele mai îndrăgite francize ale Ubisoft de a evolua într-o manieră mai integrată și colaborativă, mai puțin centrată pe studiouri și mai concentrată pe talent și leadership, indiferent de unde sunt. Cel mai important aspect este că Assassin’s Creed a fost întotdeauna dezvoltat de echipe multiculturale cu diferite medii și perspective care au influențat descrierea personajelor, locațiilor și culturilor sale. Deși știm că există întotdeauna loc de îmbunătățire, credem că această nouă structură ne permite să ne asigurăm că diversitatea și reprezentarea în cadrul echipelor noastre continuă să crească și să se potrivească cu cea a jucătorilor noștri”, se arată într-o scrisoare deschisă din partea directorilor studiourilor care vor colabora în acest proiect.

Este de menționat că cele enumerate mai sus, legate de intențiile Ubisoft, sunt bazate pe un raport Bloomberg. Jocul ar putea fi dezvoltat asemănător cu seria Destiny. În același timp, franciza poate schimba total modul în care vor fi create jocurile – totul depinde de abordarea Ubisoft și cum vrea să își delecteze fanii.

Default image
Phane
Pe D&D e urs mereu. IRL la fel.
Articles: 78